28 Şubat 2011 Pazartesi

EVDEKİ KEDİLİ OBJELER

Kediseverler bilirler....Bizler için kedileri sevmek, evde kedilerle birlikte yaşamak, sokaktakileri koruyup kollamak...yetmez...Kedili objelere de bayılırız. Bunu ister sevgi, ister zevk, ister takıntı diye adlandırın. Ama işte ben de blogun iki sahibinden biri olarak, sizler için evdeki kedili objelere bir baktım....İşte resimleri:









 Kedili tuzluklarımdan bir örnek....

Bu iki kedi aslında kumbara.

Bu tip kediler de Hint mağazalarından....
İşte bu duvar süsüne bayılıyorum. Ankara'da Venessa'dan almıştım....
Vee....bu da salon kapısında duruyor. Doçentlik sınavı için İstanbul'a giden arkadaşlarım tarafından, tarafıma hediye edildi...



Bu sevimli resimler ise 2005 yılında Zilina'dan (Slovakya'dan) bir kongre gezisi sırasında alındı...

Bu yaka iğnesi ise, ben daha yeni asistan olduğumda hocam tarafından hediye edildi...






Bu günlük kedili objeler bu kadar....Bir sonrakinde kedili fincanlarımı göreceksiniz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder